#niedziela dla włosów

19:52



Tradycyjnie w każdą niedzielę poświęciłam więcej czasu swoim włosom; najpierw na kilka godzin nałożyłam na nie olej słonecznikowy, zmyłam go mocnym szamponem a następnie użyłam maski Biovax oraz Kallos Keratin. Trzymałam pod czepkiem ok. godziny i zmyłam, na koniec zrobiłam płukankę octową. Włosy po wyschnięciu były miękkie, błyszczące i cudownie pachniały (ten biovax ma na prawdę cudowny zapach <3) Końcówki zabezpieczyłam jedwabiem bez jedwabiu ;) z Green Pharmacy. Nie wyglądają jakoś bardzo ładnie, wiem że mogłabym osiągnąc lepszy efekt lecz niestety brak czasu i lenistwo mi to utrudnia, ale obiecuję poprawę!
Efekt po lewej bez lampy, obok z lampą


 Jak przebiegła wasza 'niedziela dla włosów'? ;)

You Might Also Like

3 komentarze

Like us on Facebook

Flickr Images