Miesięczna aktualizacja włosów - kwiecień

21:35

Wraz z początkiem kwietnia zamieszczam (pierwszą jak na razie) aktualizację włosów wraz z planem pielęgnacyjnym na bieżący miesiąc. W marcu pielęgnacja ich była dosc jednolita i monotonna, nie miałam zbyt dużo czasu żeby się nimi zając, ale w kwietniu obiecuję poprawę! Używałam głównie Kallosa z keratyną i odżywki Nivea long repair oraz Joanny z miodem i cytryną. Naolejowałam włosy kilka razy olejem słonecznikowym, lecz nie byłam w tym systematyczna. 

Włosy dziś; 

Ich długosc osiągnęła 54 centymetry mierząc od czubka głowy. To chyba mój rekord, zawsze nosiłam raczej krótsze włosy, teraz systematycznie je zapuszczam. Niedawno obcięłam końcówki, ale nie dużo - może centymetr, dwa. Przepraszam za nieestetyczny odgniot na włosach, spałam z lekko wilgotnymi i odkształciły się prawdopodobnie od poduszki ;) Wczoraj włosy oczyściłam mocnym szamponem, odsączyłam nadmiar wody ręcznikiem z mikrofibry i tak sobie schły naturalnie. Nie nałożyłam żadnej maski, zabezpieczyłam tylko końce olejkiem żeby ocenic ich stan bez żadnych 'wspomagaczy'. Pomimo tego że nie użyłam niczego co by poprawiło ich wygląd jestem zadowolona, na pewno jest lepiej niż kilka miesięcy temu kiedy się łamały na potęgę przy każdej próbie rozczesania ich bez jedwabiu. Teraz nie mam większego problemu z rozczesywaniem, nawet jeśli nie nałożę żadnej odżywki. 

Plan pielęgnacyjny na kwiecień;
- Olejowanie co 3-4 dni 
- Maski; 
  • wykańczam Kallosa z keratyną (powoli już dobijam dna!)
  • zamierzam trochę poeksperymentowac z domowymi maseczkami na włosy, tj. z drożdży, żółtek jaj
  • ulepszanie masek skrobią ziemniaczaną
  • maska kokosowa Leo
- Odżywki;
  • Nivea long repair
  • Balea mango&aloe vera
- Czesanie Tangle Teezer
- Mycie;
  • szampon Nivea hydro care
  • do mocniejszego oczyszczania szampon barwa
- Zabezpieczanie końcówek
  • kropelka oleju lub jakiegoś serum
Niedługo chcę również zrobic jeszcze jedno podejście do wcierki Jantar, zależy mi na tym żeby włosy urosły szybciej, za jakieś 2-3 miesiące planuję totalne wyrównanie włosów, brakuje mi do tego jakieś 3-4 centymetry, może strata nie będzie aż taka bolesna ;)

Mam nadzieję że w kwietniu wszystko pójdzie zgodnie z moimi założeniami pielęgnacyjnymi i znajdę odpowiednio dużo czasu dla moich włosów, a one mi się pięknie odwdzięczą zdrowym wyglądem :)

You Might Also Like

9 komentarze

  1. włosy bardzo ładnie wyglądają i mają piękny kolor! I życzę powodzenia z Jantarem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, przyda mi się bo straszny ze mnie leń :P

      Usuń
  2. Ja też zaczynam z jantarem :P jeszcze do końca nie wiem jak go aplikować, kiedy i ile ale już kilka razy próbowałam, jeszcze kilka i może coś mi wyjdzie hehe :D Włosy śliczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie gdyby ta buteleczka miała jakiś atomizer to było by łatwiej, a tak to trzeba wylewac na ręke.. ale ja planuje przelac go do pojemnika z atomizerem, na pewno mi to jakoś ułatwi aplikację

      Usuń
  3. Masz bardzo ładny kolor włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezentują się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne są twoje włoski :) Kolorek też :)

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

Flickr Images