Kilka nowości i nowy plan pielęgnacyjny

18:51

Z okazji kolejnej promocji w Rossmanie (tym razem na kosmetyki do pielęgnacji twarzy) popełniłam małe zakupy - słynny krem-żel Kolastyna Energy Touch oraz Lirene dermoprogram Wybielanie który kupiłam w celu rozjaśnienia drobnych przebarwień na policzkach. Dostałam też od siostry dwa egzemplarze odżywki do włosow która u niej się nie sprawdziła, z tego co widzę to opinie ma dobre, chętnie ją przetestuję na własnej skórze, a raczej na włosach ;)

Lirene Dermoprogram, Wybielanie, Oczyszczanie 3 w 1: żel myjący + peeling + maska

O D   P R O D U C E N T A 
Multifunkcyjna formuła oczyszczająca 3w1 odpowiada na najważniejsze potrzeby skóry: 
- skutecznie i głęboko oczyszcza skórę łagodnie usuwając martwy naskórek i odblokowując pory, dzięki delikatnym drobinkom peelingującym, 

- naturalnie rozjaśnia skórę, przywracając jej blask dzięki wit. C, która redukuje nadmierną produkcję melaniny i hamuje negatywny wpływ promieniowania UV na komórki, 

- poprawia elastyczność, jędrność i gładkość skóry poprzez działanie kwasu hialuronowego i witaminy E, 

- długotrwale nawilża i odżywia skórę dzięki zawartości olejku bawełnianego i mikroelementów soli morskich, które ograniczają utratę wody z naskórka. W efekcie skóra twarzy jest oczyszczona, rozjaśniona i gładka. 

Cena: 17zł / 75ml

(W PROMOCJI 10,20ZŁ)

Kolastyna, Energy Touch, Krem - żel nawilżający na dzień i na noc dla cery tłustej i mieszanej`Moc świeżości`

O D    P R O D U C E N T A 
Formuła dla cery tłustej i mieszanej stanowiąca znakomitą mieszankę synergicznie działających składników aktywnych, aby zapewnić skórze optymalne rezultaty: już po jednym zastosowaniu skóra pozostaje nawilżona aż do 24 godzin; błyszczenie i przetłuszczanie skóry zostają zredukowane; cera odzyskuje gładkość oraz matowy i świeży wygląd. H2O Intense zapewnia skórze właściwe nawilżenie, działając na dwóch poziomach: tworzenie ochronnego filmu na powierzchni skóry oraz rezerw wilgoci w naskórku. Collasten Complex, unikalna kompozycja kolagenu, elastyny i glikognu, zapewnia skórze nawilżenie, energię i ochronę oraz podtrzymanie jej elastyczności. SEPIMAT SB wychwytuje nadmiar sebum oraz wspomaga kontrolowanie błyszczenia, umożliwiając osiągnięcie efektu matowej skóry. Ekstrakt z grejpfruta działa nawilżająco i ściągająco. Produkt nie zawiera parabenów. 

Cena: 10zł / 40ml
(W PROMOCJI 6ZŁ)
Timotei with Jericho Rose, Odżywka `Intensywna odbudowa`

 O D   P R O D U C E N T A 
Odżywka Timotei Intensywna Odbudowa wzbogacona naturalnym ekstraktem olejku z awokado, pomaga w zapewnieniu odpowiedniego poziomu nawilżenia i odbudowuje zniszczoną powierzchnię włosów suchych i zniszczonych oraz pomaga przywrócić im gładkość. 

S K Ł A D 
Aqua, Cetearyl Alcohol, Dimethicone, Stearamidopropyl Dimethylamine, Selaginella Lepidophylla Aerial Extract, Persea Gratissima Oil, Trehalose, Gluconolactone, Glycerin, Behentrimonium Chloride, Cetrimonium Chloride, Amodimethicone, Parfum, Sodium Chloride, PEG-7 Propylheptyl Ether, PEG-150 Distearate, Disodium EDTA, Dipropylene Glycol, Lactic Acid, DMDM Hydantoin, Phenoxyethanol, Butylphenyl Methylpropional, CI 42051, CI 47005.

Z tej serii miałam szampon który pachniał cuuudoownie, ten zapach przypomina mi wakacje w Bułgarii ponieważ wtedy go używałam, kupiłabym go dla samego zapachu :D Ale to był jedyny plus tego szamponu, włosy po nim szybciej się przetłuszczały i były przeciążone, nie spodobał mi się ten efekt.

Jutro wybieram się do apteki po herbatki ze skrzypu i pokrzywy żeby nieco przyspieszyc wzrost moich włosów i ograniczyc wypadanie, które ostatnio troszke się u mnie nasila. Kupiłam też dziś doskonale wszystkim chyba znany szampon Babydream, robię do niego drugie podejście ponieważ cudownie zmywa olej, szorstkie po nim włosy jakoś naprawię ;) Zaczęłam też brac witaminę A i E w kapsułkach, ogólnie planuję wprowadzic do pielęgnacji kilka suplementów aby dbac o wlosy już od środka. A od zewnątrz, właśnie trzymam na włosach olej rzepakowy. Chyba wybiorę się też jutro do sklepu z chemią zagraniczną w poszukiwaniu odżywek do włosów firmy Balea które zbierają dobre opinie na blogach. Są tanie i dobre, chętnie wypróbuję kilka. W tym lub następnym tygodniu chcę jeszcze zrobic zamówienie w sklepie z półproduktami, planuję kupic glicerynę i keratyną hydrolizowaną, zastanawiam się też nad jakimś olejem, może skuszę się na ten z pestek malin - oprócz słonecznikowego i rzepakowego nie testowałam innych olei, chyba czas to zmienic. Jejku, tyle kosmetyków do przetestowania a portfel cierpi.. Ostatnio dobiły go promocje w Rossmanie, a teraz będzie to poszukiwanie idealnego oleju ;)

Jaki olej się najlepiej sprawdza na waszych włosach?

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Ja bardzo lubię szampon z Timotei pure, bardzo fajny nie przetłuszcza moich cienkich włosów :)

    http://fashionismywold.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam szampon z Timotei i był nawet dobry, ja dopiero zaczynam swoja przygodę z olejami. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam okazji niczego przetestować. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam szampon z tej serii :) A z Lirene miałam peeling, był świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. hı dear great post!!
    wold like to follow each other on GFc G+ and instagram? please let me know on my blog so l can follow back .. thank you kiss

    http://beautybeybi.blogspot.com.tr/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurde ciekawa jestem tego produktu z lirene, tez chcę usunąć przebarwienia z buzi ale kiepsko to mi wychodzi. Chyba tez się skusze na ten produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja próbuję jeszcze różnymi specyfikami z kwasami, troche już jest lepiej ale ciągle mi daleko do ideału:)

      Usuń
  7. Miałam z Timotei odżywkę z drogocennymi olejkami - świetnie się spisywała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tej nie miałam przyjemności testować :)

      Usuń
  8. Kochana masz może jakieś naturalne sposoby na połysk? jak tak daj znać u mnie na blogu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

Flickr Images