Niedziela dla włosów

17:16

Tak na wstępie chciałam spytac, czy wie ktoś może czy Kallos Algae jest dostępny w tym mniejszym opakowaniu, a nie litrowym? Byłam dziś w hebe kupic go ale niestety nie zastałam w mniejszym opakowaniu ani nie było na niego miejsca na półce. Mam jednak nadzieję że jest, bardzo chciałabym go przetestowac nie kupując od razu litrowej maski. 

W tym tygodniu trochę skromna ta niedziela dla włosów z powodu braku czasu, ale za to z pozytywnym skutkiem. Użyłam maski Kallos Keratin oraz Biovax do włosów słabych ze skłonnością do wypadania. Wszystko pod czepek przed myciem na ok. pół godziny wystarczyło aby włosy były miękkie, gładkie i sypkie. Straciły troszkę na objętości ale normalnie też nie mają jej zbyt wiele ;) Aktualnie rozglądam się za jakąś fajną maską, myślałam o tym żeby kupic jakąś droższą w sklepie fryzjerskim, jednak obawiam się że wyrzucę pieniądze w błoto bo maska okaże się bublem. Narazie muszę skończyc sprawdzone produkty a wtedy kupię troche nowości, uwielbiam testowac nowe kosmetyki!

Nie pamiętam czy wyżej wymieniona maska Biovax gościła już na blogu, nie miałam pełnowymiarowego opakowania a jedynie saszetkę 20ml na testy, ale chyba kupię całe opakowanie ponieważ maska jest bardzo fajna, nie obciąża włosów, wyglądają zdrowo. Jedyny minus jaki na razie zauważyłam to jej zapach, jak dla mnie śmierdzi lasem D: W składzie znajdziemy między innymi sok z aloesu, olejek ze słodkich migdałów oraz miód i ekstrakt z henny. Wszystkie składniki dobrze się ze sobą komponują, maska zgrała się również z keratyną z Kallosa. 

Nie przedłużając, włosy wyglądały tak;

Zastanawiam się co zrobic z tym odrostem, farbowałam je dawno temu i kolor praktycznie już się wypłukał ale włosy odrastają ciut ciemniejsze :/ Myślałam czy by nie zaszalec z jakąś brązową farbą, ale sama nie wiem ;) W najbliższym czasie muszę wreszcie isc do fryzjera podciąc końce, są już bardzo przesuszone i rozdwojone. 

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Co ty gadasz, są piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. so nice :) lovely blog! :)

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne włosy, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem z Kallosa bardzozadowolona, więc nie przeszkadza mi wielkie opakowanie. Chociaż weszłam w jego posiadanie przez przypadek, sama pewnie bym nie się zdecydowała bez wypróbowania ;) Zazdroszczę prostych włosów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy takie proste są to zależy w sumie od dnia i od tego czego użyję, potrafią być na prawdę tragiczne - ani to proste ani cokolwiek :D

      Usuń

Like us on Facebook

Flickr Images