Makijaż z produktami Rimmel Wake me up w roli głównej

12:34

Witajcie! W dzisiejszym poście przygotowałam dzienny makijaż z użyciem produktów marki Rimmel - Wake me up. Uwielbiam się malować więc z przyjemnością testuję nowe produkty do makijażu. Ten który dziś przedstawiam nadaje się na wiele okazji, nie jest zbyt mocny lecz widoczny. Lubię i mocne makijaże i delikatne, zależnie od okazji. Na twarz nałożyłam podkład rozświetlający Wake me up oraz krem BB również marki Rimmel. Oczy pomalowałam tuszem Rimmel Wake me up z ekstraktem z ogórka, użyłam również poczwórnych cieni z Avonu oraz paletki Lovely, nude make up kit. Całość dopełnia czerwona szminka w kredce Miss sporty która nadaje całemu lookowi ostrości. Makijaż wygląda dosyć naturalnie, nie jest przesadzony. W najbliższym czasie pojawi się recenzja podkładu i tuszu do rzęs, jak na razie z obydwóch produktów jestem zadowolona. 



You Might Also Like

6 komentarze

  1. Ślicznie wyglądasz :) Masz piękne oczy i rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz oczy idealne do makijażu :) Duże i wyraziste!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna szminka. Ja z uwagi na raczej małe usta, wręcz bladą karnację i rude włosy nie mogę dopasować sobie koloru. Wydaje mi się, że nic nie pasuje. :(

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

Flickr Images