Rimmel - testowanie czas zacząć!

10:34

Tak jak pisałam w poprzednich postach, wygrałam konkurs organizowany przez firmę Rimmel w którym można było wygrać podkład i tusz do rzęs Wake me up. Paczka już do mnie dotarła, oczekuję jeszcze na przesyłkę od L'oreal. Zabieram się za testowanie produktów, wszystkie recenzje znajdą się w najbliższym czasie na blogu. 


Trochę o testowanych produktach;
'Pierwszy podkład Rimmel, który pobudza cerę i sprawia, że promienieje blaskiem. Nadaje nieskazitelny wygląd. Działa natychmiast przeciw oznakom zmęczenia. Zawiera peptydy i nawilżający Kompleks Witaminowy.' 


'Maskara daje efekt „rozbudzonego oka” dzięki pogrubieniu, wydłużeniu i uniesieniu rzęs. Formuła z witaminami i ekstraktem z ogórka sprawia, że rzęsy są gładkie i odżywione. Precyzyjna szczoteczka dociera do każdej rzęsy osobno sprawiając, że są pogrubione, podniesione i rozdzielone bez grudek – dając efekt otwartego oka. Jej ekskluzywna formuła z witaminami i pachnącym wyciągiem z ogórka - delikatna dla nawet najbardziej wrażliwych oczu - pomaga rzęsom uzyskać miękkość i sprężystość oraz nadać im piękny, odżywiony, jedwabisty wygląd.' Na razie mogę o nim powiedzieć tyle, że na prawde pachnie ogórkiem :D Zabieram się więc za testowanie, recenzje opublikuje za ok. tydzień. 


You Might Also Like

10 komentarze

  1. Gratulacje :), ciekawa jestem tej maskary :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie za to ciekawi podkład :) !

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ten podkład jednak nie utrzymuje się długo na twarzy :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny zestaw, teraz dużo osób o nim pisze ;)) . Gratuluję wygranej i życzę udanych testów ;* .

    OdpowiedzUsuń
  5. super zestaw! ja się nie załapałam do testowania :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłego testowania! Sama używałam kiedyś podkładu Wake me up i byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miłego testowania, ciekawi mnie ten podkład :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Udanego testowania, faktycznie tusz pachnie ogórkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam ten zestaw, ale jestem średnio zadowolona. Podkłady są bardzo ciemne jak na Polki. Nawet najjaśniejszy odcień wydaje się być odpowiedni dopiero dla opalonej skóry. Tusz bardzo fajnie pachnie, ale nie jest moim ideałem.

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawy ten tusz :) jestem ciekawa recenzji :)

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

Flickr Images