Nowości w mojej kosmetyczce

15:50

Hej! Po krótkiej przerwie wracam do Was z kilkoma nowościami. Kupiłam między innymi dwa cienie do powiek firmy Delia oraz Diadem - obie marki są dla mnie nowością pod względem cieni, nigdy ich nie miałam i jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzą. Matowy cień Diadem kosztował 12zl, a ten z Delii 8zł.
Ze sprawdzonych kosmetyków zaopatrzyłam się w chyba wszystkim znany kamuflaż od Catrice. Zimą wybieram najjaśniejszy odcień, jednak na wakacje wolę kupić trochę ciemniejszy żeby ładnie stapiał się z opalenizną, a nie tworzył jaśniejszych plam. Zapłaciłam za niego 12 zł.

Przy wyborze lakieru do paznokci postawiłam na mat w kolorze nude z Golden Rose. Czytałam ostatnio trochę o tych matowych lakierach i postanowiłam kupić jeden na próbę, jeśli mi się spodoba efekt to z pewnością dokupię kilka kolorów, bardzo spodobała mi się cała gama. 7zł
Kupiłam również pędzel do nakładania cieni Ecotools. Rozglądałam się od jakiegoś czasu za dobrym pędzlem w przystępnej cenie no i znalazłam. Mój służy do blendowania cieni oraz nakładania cienia na całą powiekę. Co mogę powiedzieć tak wstępnie to to że ma bardzo mięciutkie włosie, oraz solidną bambusową rączkę. (18zl) No i na koniec, dla odświeżenia skóry maseczka peel-off marki Bielenda. (3zł)
Nowości będę na dniach testować i w krótce zamieszczę recenzje. 

You Might Also Like

5 komentarze

  1. ten peel off jest supi :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Matowe lakiery z GR bardzo lubię, mam kilka :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie bym zobaczymła jak się prezentują matowe lakiery GR, przypuszczam, że jak większość ich lakierów są obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana wspaniały blog - Serdecznie zapraszam do mnie. ;)
    http://threethingsiloveanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam produkty Deli, używam ich odzywek do włosów i paznokci, lakierów oraz olejków do twarzy z fajnym aplikatorem w formie pompki. Staram się kupować polskie produkty a ta firma z Łodzi ma bardzo dobre i jeszcze lepszych cenach. Nieraz zdarzyło mi się kupić drogi kosmetyk po czym okazywało się że cenę generowała nazwa firmy na opakowaniu a nie jakość samego produktu.
    Dorota
    http://www.fashionelements.pl/

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

Flickr Images