Nowości włosowe i moja pierwsza paleta Sleek - Acid

14:43

W końcu i ja uległam i poddałam się zakupowi paletki cieni marki Sleek :D Chodziło to za mną już od jakiegoś czasu, ale ciągle nie mogłam się zdecydować którą kupić, wszystkie mają takie piękne kolory że trudno wybrać jedną ;) Myślę że na jednej się stanowczo nie skończy, zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia! Wybrałam paletę o nazwie Acid. Jest bardzo kolorowa, idealna do wakacyjnych makijaży. Już nie mogę się doczekać aż wykonam nią pierwszy makijaż, teraz jestem bardzo zabiegana ale myślę że w weekend już uda mi się ją przetestować. W skład paletki wchodzą cienie matowe, perłowe i satynowe. Większość jest bardzo neonowa. Do paletki dołączone jest lusterko i dwustronny aplikator. Cienie są nasycone w pigmenty na bazie mineralnej. 


 Druga część moich zakupów to dwie odżywki do włosów, chyba już wszystkim doskonale znane ;) Kallos Banana i Garnier Awokado i masło karite. Bananowa odżywka jest dla mnie nowością, z tej firmy miałam tylko (jak narazie) wersję keratynową. Drugi produkt znam, używałam jej namiętnie w zeszłym roku ale później tak jakoś wyszło że się skończyła i zapomniałam o niej, dawała u mnie na prawdę fajne efekty więc po zobaczeniu jej na półce kupiłam ją ponownie. Ciekawa jestem czy sprawdzi się w duecie z Kallosem. 




You Might Also Like

11 komentarze

  1. Znam odżywkę Garniera - wspaniale sprawdzała się na moich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tą paletkę tylko w wersji Au Naturel :) Ale Twoje kolory są śliczne :)
    Obserwuję i zapraszam: http://lifeforbeautymoments.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam wszystkie te produkty. Z maseczek byłam bardzo zadowolona ale z paletki nie... Wyjątkowo pigmentacja mnie nie zachwyciła choć uwielbiam takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię maski z kallos, ale bananowej nie znam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Paletka ma bardzo ładne odważne kolorki. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Alez cudne te kolory z paletki :)! U mnie niestety oba te produkty wlosowe sie nie sprawdzily ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. Alez cudne te kolory z paletki :)! U mnie niestety oba te produkty wlosowe sie nie sprawdzily ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. A ta maska bananowa to do jakiego typu włosów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby do suchych, ale myślę że nadaje się także do innych typów :)

      Usuń
  9. Paleta przepiękna, bardzo wakacyjne kolory :D Pozdrawiam,

    http://dzisiejszy-makijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Używam odżywki Garniera i muszę powiedzieć, że spodziewałam się jakiś lepszych efektów. Ok, nie jest zła ale tak bardzo jest wszędzie zachwycana, że oczekiwałam od niej czegoś bardziej spektakularnego. Może niepotrzebnie... bo w sumie jest dobra, ale poszukuje namiętnie czegoś lepszego :)

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

Flickr Images