Recenzja - podkład Rimmel Wake me up

11:34

Zgodnie z zapowiedzią, dziś napiszę parę słów o podkładzie od Rimmela - Wake me up.

 "Pierwszy podkład Rimmel, który pobudza cerę i sprawia, że promienieje blaskiem. Nadaje nieskazitelny wygląd. Działa natychmiast przeciw oznakom zmęczenia. Zawiera peptydy i nawilżający Kompleks Witaminowy." Cena: 39zł

Niestety ale moja recenzja raczej nie będzie pozytywna, ostatecznie podkład nie przypadł mi do gustu. Po dwóch tygodniach używania oddałam go mamie, ona jest z niego bardziej zadowolona niż ja ;) Pierwszym problemem tego podkładu są świecące drobinki. Tak, wiem że to jest podkład rozświetlający, ale moja twarz w słońcu świeciła się po nim jak choinka! Oczekiwałam delikatnego, zdrowego rozświetlenia a efekt był zupełnie odwrotny. W cieniu było jeszcze nawet okej, ale ostatnie dni są bardzo słoneczne i po prostu nie wyglądało to ładnie - jakbym nałożyła na całą twarz rozświetlacz. Efekt jest po prostu przesadzony.




Produkt ma dobre opakowanie, podkład wydobywamy za pomocą pompki co wg mnie jest bardzo dobrym rozwiązaniem. Jest bardzo wydajny, po miesiącu systematycznego używania jest go jeszcze bardzo dużo - prawie cały. Pomijając już ten nieszczęsny efekt jaki dają drobinki, po użyciu podkładu skóra jest miękka i bardzo fajna w dotyku. Nie ściera się szybko, jest w miarę trwały. Nieznacznie ciemnieje na twarzy po jakimś czasie.
 Podsumowując, to nie jest podkład dla mnie. Jeśli ktoś lubi taki efekt rozświetlenia to polecam, gdyby nie to, to oceniłabym go znacznie lepiej. Chyba jednak pozostanę wierna mojemu ulubionemu kremowi BB, również od Rimmela ;)

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Ja nie przepadam za podkładami płynnymi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię rozświetlenie, ale też nie takie, po którym się wygląda jak wampir ze Zmierzchu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj oj, takiego rozświetlenia ja również nie lubię :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że zobaczyłam Twój post. Nienawidzę brokatu w podkładach.
    http://kosmetycznyzoltodziob.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

Flickr Images