Aktualizacja włosów - Sierpień

14:58

Hej! Dziś przychodzę do Was z drugą aktualizacją włosów - przyznam że trochę niesystematycznie się pojawiają, ale uznałam że chyba nie ma sensu robić jej co miesiąc, raczej co trzy-cztery. Pierwsze zdjęcie pokazuje jak moje włosy wyglądały w kwietniu, drugie zdjęcie jest z dziś. Ogólnie włosy urosły mi 6 centymetrów, w kwietniu ich długość wynosiła 54 centymetry a dziś już 60. Jestem zadowolona z tego wyniku, moje włosy nigdy nie rosły więcej niż 1 cm na miesiąc. Sądzę że największy wypływ na to miała kuracja herbatką ze skrzypu i pokrzywy, zamierzam w najbliższym czasie ją powtórzyć, jestem zadowolona z efektu. We wrześniu chyba będę musiała już troszkę je skrócić, wciąż niestety schodzę z nieudanego cieniowania :/ Marzą mi się włosy jak 'od linijki' ;) Do tego zostało mi jakieś 5cm, zamierzam do końca roku już się z tym uporać. Jak na razie wakacje i upały troche dają moim włosom w kość, słońce trochę je wysuszyło no i wiadomo - chlorowana woda, wiatr nie wpływają korzystnie na kondycję moich włosów. Mogłyby wyglądać lepiej. 

AKTUALNA PIELĘGNACJA
Mycie - szampon Babydream, do mocniejszego oczyszczania szampon z SlS Trzy zioła
Odżywki - Garnier Awokado i karite, Nivea long repair, Balea aloes i mango, Timotei drogocenne olejki 
Maski - Kallos banana, kallos keratin, maski Biowax 
Olejowanie i zabezpieczanie końcówek - olej makadamia
Dodatki do masek - skrobia ziemniaczana, kakao 

Już zaczynam planować pielęgnację na jesień, mam ochotę przetestować trochę nowości i włączyć do pielęgnacji sławne rosyjskie kosmetyki. Nowy plan opublikuję jakoś na początku września. 



You Might Also Like

6 komentarze

Like us on Facebook

Flickr Images