Gliss kur hyaluron hair filler - Recenzja

11:25

Już od jakiegoś czasu 'chodziły' za mną odżywki w sprayu marki Gliss kur ale nigdy jakoś nie było mi po drodze żeby jakąś kupić. Niedawno była na nie promocja w Rossmanie ale niestety za późno się o niej dowiedziałam, jednak kiedy w osiedlowej drogerii zobaczyłam ją w promocji musiałam ją mieć :P Mój wybór padł na odżywkę z kwasem hialuronowym i płynną keratyną. 

'Ekspresowa odżywka regeneracyjna Gliss Kur Hyaluron + Hair Filler do kruchych, przerzedzających się włosów. Formuła z kompleksem Hialuronianu i płynną keratyną dla natychmiastowego, łatwiejszego rozczesywania, intensywnej regeneracji od wewnątrz oraz większej sprężystości i objętości. '

Skład: Aqua (woda), Cyclomethicone (antystatyk), Phenyl Trimethicone (antystatyk), Dimethylsilanol Hyaluronate (kwas hialuronowy), Panthenol (pantenol), Cocodimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Keratin (antystatyk), Hydrolyzed Keratin (hydrolizat keratyny), Dimethiconol (silikon), Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone (silikon), Polyquaternium-16 (antystatyk), Lactic Acid (kwas propionowy), Glycerin (gliceryna), Cetrimonium Chloride (konserwant), Parfum (zapach), Sodium Benzoate (konserwant), Linalool (środek zapachowy), Hexyl Cinnamal (zapach), Limonene(zapach) , Benzyl Salicylate(olejek eteryczny z goździka), Citronellol (zapach), Alpha-Isomethyl Ionone (zapach), CI 17200, CI 42090 (barwniki)

Cena: ok. 15zł / 200ml

 Opakowanie jest plastikowe, poręczne, z atomizerem. Trochę się obawiałam czy nie będzie się zacinać, ale jak na razie atomizer działa jak powinien. W składzie z ważniejszych składników mamy między innymi kwas hialuronowy, pantenol, hydrolizat keratyny. Mamy tu dużo substancji zapachowych, ja jestem zdania że taka odżywka cudów na naszych włosach nie zrobi, ma ułatwiać rozczesywanie i ładnie pachnieć ;) Odżywka spełnia swoje zadanie, włosy po jej użyciu dużo łatwiej się rozczesują i są milsze w dotyku. Stosuję ją głównie po wysuszeniu włosów, pryskam kilka razy długość i rozczesuję. W tą 'intensywną regenerację od wewnątrz' średnio chce mi się wierzyć ;) A Wy używacie odżywek tej firmy? 

You Might Also Like

6 komentarze

  1. mam wersje Oil Nutritive i jestem z niej zadowlona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tej wersji jeszcze nie mialam :) aktualnie koncza fioletowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie szukam jakiejś odżywki bez spłukiwania, żeby sobie nią pryskać włosy w ciągu dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Ci te z gliss kur, są na prawdę świetne ;)

      Usuń

Like us on Facebook

Flickr Images