Niedziela dla włosów - wielki mix odżywek

10:00

Hej! Na początku chciałabym przeprosić za krótką przerwę w działaniu bloga, ale nie mogłam się jakoś zebrać żeby cokolwiek napisać, to chyba wakacyjne lenistwo mnie dopadło ;) A dziś mam dla Was dzisiejszą niedzielę dla włosów. Tym razem postawiłam na wielki mix odżywek, w sumie to wszystkich jakich mam .. :D Po umyciu skalpu szamponem babydream zmieszałam ze sobą w równych proporcjach odżywki;- nivea long repair, kallos keratin, garnier AiK, kallos banana, timotei drogocenne olejki.
Całość nałożyłam na włosy na ok. 30 minut i dokładnie spłukałam. Włosy suszyłam zimnym nawiewem, na koniec spryskałam moim nowym zakupem - odżywką w sprayu Gliss kur która jest wszystkim chyba dobrze znana :) Z efektu jestem bardzo zadowolona, włosy odżywiły się, bardzo zyskały na objętości! I ogólnie wyglądają bardzo ładnie, jestem mega zadowolona. Muszę chyba częściej robić takie eksperymenty :D


You Might Also Like

12 komentarze

  1. Włosy bardzo ładne :) u mnie niestety odżywka Garnier AiK się nie sprawdziła ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie o wiele lepiej sprawdzała się przed zmianą skladu, niestety różnica jest dla mnie znaczna :(

      Usuń
  2. Ale śliczne! Zawsze zachwycają mnie proste i gładkie włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł z tym mieszaniem odżywek :) masz piękne włosy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekt rewelacyjny! Ktora wersje odzywki Gliss Kur posiadasz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tą :) http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=75137 niedługo pojawi sie post z jej recenzją :)

      Usuń
  5. Fajnie że eksperyment się udał. włosy wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Opłaciła się mieszanka :) ładnie wygładzone , a lenistwo nie tylko Ciebie dopadło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne masz włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jezusienku, ale masz piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

Flickr Images