Niedziela dla włosów

12:10

Hej! W dzisiejszej (w sumie to wczorajszej) niedzieli dla włosów wykorzystałam dwa nowe produkty które pokazywałam w poprzednim poście - maskę Kallos Banana  i Garnier AiK. Przed myciem na ok. 4 godziny nałożyłam olej makadamia, pod koniec trzymania go na włosach dołożyłam trochę Kallosa. Jego zapach jest po prostu obłędny, po nałożeniu go na włosy bananami pachniało w całej łazience. Skalp umyłam szamponem Babydream i na koniec nałożyłam odżywkę Garniera. Oczywiście jak zawsze ostatnie płukanie zrobiłam chłodną wodą żeby domknąć łuski. Z efektu jestem bardzo zadowolona, włosy są ładnie dociążone i miękkie, bardziej wyprostowane niż zwykle. Bardzo fajnie się układają, nie strączkują się. Ten duet bardzo mi pasuje, muszę jeszcze sprawdzić działanie odżywek solo :)



You Might Also Like

12 komentarze

  1. Ładne włosy, mam ochotę na tego kallosa bananowego :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Super długie włoski :) Też takie miałam ale ostatnio sporo podciełam i teraz mam ledwie do łopatek :P Zapraszam do siebie http://cherryskyblogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne i jakie już długie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Włosy bardzo ładnie się prezentują :) Ja Kallosa Banana bardzo lubię a Garniera AiK używałam na początku mojego włosomaniactwa i kompletnie się nie sprawdził, ciekawe jak byłoby teraz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne włosy!
    Pozdrawiam Vintedziankę!
    Zapraszam: www.lady-lepida.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

Flickr Images